Post by ghaworenarse on Feb 17, 2022 4:58:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka guld ▞▞▞
▞▞▞ Cooking City - Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Alla som spelar det här spelet har inte pengar att fortsätta spendera på fler ädelstenar vad hände med gratis ädelstenarna när du tittade på en annons. Du ska få gratis ädelstenar nu försvann den och allt som återstår är för de du måste betala för
bara lite långsam
Älskar det här spelet. Men började bli irriterad när det kostar för många mynt att uppgradera, du vinner inga pengar när du spelar en nivå och du förlorar, på de flesta spel får du åtminstone pengarna vad du tjänar i nivån. Då låter den dig inte bara svara på nivån, du måste antingen uppgradera eller gå hela vägen tillbaka till start för att försöka igen. Det verkar bara som om skaparna medvetet gjorde det 10 gånger svårare eller mer jobbigt att spela, bara så att vi spenderar pengar.
Läs Common Sense Media's Cooking Craze - A Fast & Fun Restaurant Game review, ... iPad, Android, Kindle Fire; gratis med mikrotransaktioner; Arkadspel.
Spelet är roligt, massor av annonser för andra spel som inte försvinner om du inte installerar dem, inget sätt att avsluta eller x ur annonsen. Måste stänga och starta om spelet eller installera spelet från annonsen.
spelet är ok, men har alltid köpt boosters för att komma förbi de flesta nivåer.
Det här spelet var spännande att spela i början. Men när du går upp i nivå är det svårare att spela utan boostar och det faktum att mynten inte överförs från olika länder gör det svårare att vinna eller till och med utveckla restauranger.
Söt grafik, rolig att spela, lätt att förstå, beroendeframkallande.
Cooking City: Restaurant Games Παιχνίδια arcade wbor
Det här spelet är roligt och rättvist tills du når sushinivå 27 och sedan glömmer det du måste köpa för att avsluta. Typiskt för den här typen av spel är det ett feed me-spel. Inte rättvist spel$$$$ krävs. Recensera inte det här spelet i de tidiga stadierna, det är ett bete och ett riktigt snabbt bytespel. Jag kom ganska långt antar jag men inte ett spel att mata $ till som väldigt ensidigt. Dags att radera
kul... måste ha det där snabba fingret...men i allt växlingsspel
Bra men vissa nivåer är svåra att vinna utan att uppdatera maskiner och sånt,,, de är dyra. Ge oss fler ädelstenar och pengar gratis eller fler boosts pls. Älskar att spela det här hela tiden. 😊
En besvikelse spel. Hur kan du klara de olika stadierna utan pengar eller med småpengar. Mycket jobb utan exakt betalning. Det är så irriterande att du vill avinstallera spelet. Konceptet med spelet är bra men vinsten i varje steg är besviken. Det är inte utmanande längre, det är irriterande. Uppgraderingspriset för apparater och livsmedel är så dyrt. Pris och vinst är inte balans. Det är omöjligt att klara varje nivå. Jag vill avinstallera det. Det är slöseri med ansträngning och tid.
Roligt
det är verkligen ett beroendeframkallande spel. men ibland undrar jag varför jag fortfarande tappar en lvl även om jag trodde att jag var snabb nog.. jag fick till och med hjälp av maj syster 😅 jag pratar om matbilen
Det här spelet är högt tempo och jag gillar svårighetsgraden på nivåerna.
Cooking City: Restaurant Games Arkády tpt
Ibland hänger spelet och slutar😡😡
Android-Applikation Cooking City: Restaurant Games Utvecklad Av MAGIC SEVEN Listas Under Kategori Arkadspel. Den Nuvarande Versionen Är
Bra spel tills du öppnar det och förlorar hälften av dina framsteg... Uppdatering: de återställer mina framsteg. 2 tummar upp från mig!
Behå
ladda ner 666666666666 av Soft Baked Apps GmbH apk senaste version 1.1.23 för Android ... Cooking World: New Games 2021 & City Cooking Games.
Det här spelet är ganska roligt, men det har långt till många annonser. Den har de flesta annonser jag någonsin sett på ett spel. Det gör att du inte vill spela det.
Kära lag Ditt spel är riktigt bra. Men av den senaste tiden är en Adv från Amazon ett stort problem. Den verkar ha glömt EXit-knappen. Får mig att förlora många pärlor. Vänligen lös det här problemet PS: 02/08/2020 Kära team Tack för svar för närvarande finns det inga hängningar MEN om jag möter dem igen kommer jag säkert att uppdatera: Gud välsigne er alla
Skoj
spelet är för bra 🙂 men annonser är för mycket
Det är roligt men har allvarliga problem som hindrar dig från att gå på vissa nivåer, det är omöjligt att klara nivå 15 utan att köpa ädelstenar. Det här spelet blir svårt för snabbt. Jag älskar grafiken men jag kommer inte att betala för ädelstenar för att kunna fortsätta spela avinstallation.
Jag har nått Kyoto-nivå, och jag hittar inte nivå 2 och högre på allvar😡
det är kul att laga mat även om jag lagar mat hemma som mamma
Apps - Google Glass review | TechRadar
Ladda Ner Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games APK - Senaste Version 2.0.8 För Android-Enheter - Cooking Madness lyfter fram din inre galen kock i
Cooking City - Kochspiele Arcade fwt
Cooking City - Cooking Games Arkade bovu
Fryser direkt efter att ha sett annonser för belöningar, det är en bluff
Det här spelet var fantastiskt. VAR. Du når en punkt där du MÅSTE använda power-ups. Jag vill inte slösa längre tid på att titta på annonser för belöningar. Jag har ett fullt uppgraderat kök och kan inte slå 3 nivåer utan att använda flera power-ups. För 50 ädelstenar vardera. Det här spelet tjänar massor av pengar på annonser och gör nivåer omöjliga att slå utan ädelstenar. Ledsen och besviken för jag gillade verkligen det här spelet.
Trojan War: Det legendariske Spartas storhedstid Strategi hll
Ge det bara 4 av 5 eftersom det slutar vara roligt när du kommer till en ny karta. Det är omöjligt att bygga upp dina mynt för att uppgradera saker som du behöver. SNÄLLA låt oss bära våra mynt till nya städer. Eller ge oss ett alternativ att köpa mynt, för det är bara irriterande just nu. Du kommer in i spelet, hamnar i en groove och sedan blir du förkrossad av förstaplatsen på nya kartor.
det hjälper till att förbättra känslan av att tänka och ge press som i verkliga livet är det precis som ett test,
Mycket glitchy. Jag har beatnivåer på dina evenemang och det skickar mig tillbaka. Jag har kontaktat dig via e-post och aldrig fått något svar. Jag har helt uppgraderat en restaraunt i Rom och nu står det att jag inte gjorde det. Slöseri med $. Det är väldigt frustrerande speciellt när du inte kommer tillbaka till kunderna. Återigen är det här spelet glitchy. Jag förlorar uppgraderingar och får inte tillbaka mynten eller något... Fixa din röra
Med en stor besvikelse ger jag en stjärna idag. En jäkla massa reklam som gör spelupplevelsen bitter. Jag hade tidigare gett 5 stjärnor men efter att ha vunnit en nivå innan jag fick mynten fanns det en annons och så mynten samlades inte in på grund av detta problem. Jag tappade också min booster... Om annonserna fortsätter att blomstra kommer jag definitivt att avinstallera det här spelet. Hoppas utvecklarna löser problemet.
Utan uppgraderingar kan inte klara de hårda nivåerna. För uppgraderingar behöver du mynt och det ger dig inte tillräckligt. Jag blev frustrerad och tog bara bort den. Ett sätt att få dig att ge riktiga pengar för ett gratisspel
Jag menar....har försökt resa till andra restauranger men fungerar inte och ber mig ladda ner en större fil. Jag vet dock inte vad det betyder för även när jag klickade på nedladdningen fungerade det fortfarande inte
Det är ett riktigt trevligt spel, men det höll på att sluta varje efter match. Jag vill inte starta om appen varje gång! Skam. Jag gillar verkligen grafiken och spelet och skulle inte ha något emot att ge en 5-stjärna om det inte vore för den frågan.